Цифрлы платформа нарығы: кім алға озды?

0
281

«Цифрлы платформалар — бұл нарықтағы жаңа билік». Көптеген сарапшылардың пікірі осындай. Деректерді жинау, сақтау, талдау және түрлендіру мүмкіндігі қосымша мүмкіндіктер мен бәсекелестік артықшылықтар береді.

БҰҰ сауда және даму жөніндегі кеңесінің деректері бойынша АҚШ пен Қытайға 70 ірі әлемдік цифрлық платформаның  нарықтық капиталдануының 90% — ы тиесілі, бұл ретте Еуропаның үлесі 4% , ал Африка мен Латын Америкасына небәрі 1% -і құрайды.  Microsoft, Apple, Amazon, Alphabet, Facebook, Tencent және Alibaba  секілді 7 суперплатформа  жалпы нарықтық  бағаның үштен екісін құрайды.

IoT Analytics зерттеу статистикасына сәйкес, 2015 жылдан бастап 2019 жылға дейін көпшілікке танымал интернет платформалар саны екі еседен астамға — 260-тан 620-ға дейін өсті. Алайда, 2019 жылдан бастап ол 613-ке дейін азайды. Платформалар саны өсуді тоқтатуы мүмкін, дегенмен нарық көлемі  айтарлықтай өсті. 2020 жылы интернет платформаларға  5 миллиард доллар жұмсалды. 2026 жылы нарық 28 миллиард долларға дейін өседі деп күтілуде.

Өсім бұлтты платформалардың тез енгізілуімен , Интернет заттар мен  платформаларды сатып алуды (жасамауды) қалайтын тұтынушылар санының артуымен байланысты. Нарық жоғарыда аталған ірі платформалардың айналасында көбірек шоғырлануда. Олардың ішінде Amazon және Microsoft өздерінің өсіп келе жатқан платформалық қызметтер портфолиосына жаңа техникалық мүмкіндіктерді қосуды жалғастыруда.

Азия елдерінде, соның ішінде Қытайда интернет-платформалардың саны өсуде, жеткізушілер саны 2019 жылғы 16% — дан 2021 жылы 22% — ға дейін өсті. Шэньчжэнь мен Пекин қазір заттар интернетінің платформасын жасаумен айналысатын ең ірі бес қаланың қатарына кіреді. Сонымен қатар, осы жылдың маусым айында ҚХР Үкіметі 2023 жылға қарай «Қытайда жасалған»халықаралық ықпалмен 3-5 IoT (IIoT) өнеркәсіптік платформаларын құратынын  жариялады. Демек, бәсекелестік тек өседі.

Энергетикалық секторда сандық платформалық шешімдерді ұсынатын ең белсенді ойыншылар-Baker Hughes тандемі және C3.ai маркалар үшін BHC3.ai Microsoft Azure-де, Schlumberger Delfi-мен бірге Microsoft Azure және Google Cloud негізіндегі IBM және Amazon Cloud-пен IBM серіктестігі. Олардың негізгі пайдаланушылары-Shell, Enel, Engie, Petronas, Chevron, ExxonMobil.

Предыдущая статьяШектен шыққан «шек»
Следующая статьяШетелдік инвесторлар дамушы нарықтардан қаша бастады

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here